УДК : 637.5.003
Ил. 1.
DOI: 10.21323/2071-2499-2019-3-14-15
Продолжать ли планировать рост продаж? Часть 1
Калинин Р.Г.
ВАТЕЛЬ МАРКЕТИНГ – отраслевое маркетинговое агентство для пищевой промышленности
Ключевые слова: дистрибуция, планирование роста продаж, ценовой сегмент,
Is it correct to continue sales growth planning? Part 1
Kalinin R.G.
VATEL MARKETING – marketing agency for food industry
Key words: technical regulations, meat products, labeling, name of meat products, identity, similarity
Summary:
sales growth planning, price segment, distribution
Контакты:
Калинин Роман Геннадьевич
kalinin@vatelmarketing.ru
Для цитирования:
Калинин, Р.Г. Продолжать ли планировать рост продаж? Часть 1 / Р.Г. Калинин // Все о мясе. – 2019. – № 3. – С. 14-15.
For citation:
Kalinin, R.G. Is it correct to continue sales growth planning? Part 1 / R.G. Kalinin // Vsyo o myase. – 2019. – № 3. – Р. 14-15.